söndag 25 augusti 2013

Min Stora Dag

Som jag skrev i september blev Ludvig nominerad till Min Stora Dag och nu är vi snart framme att få åka iväg på resan som han har fått. Vi fick själv komma med förslag till denna resa och vad passar bättre än bad eller karuseller till vår prins. De kom med två förslag och vi fastnade för ett stort badland i Fredrikshavn i Danmark, The Reef.

För er som inte vet vad Min Stora Dag är så är det en stiftelse som hjälper svårt sjuka barn att förverkliga sina önskedrömmar. Det kan handla om resor, träffa sina idoler och vad de nu har för drömmar. Ni kan läsa om Min Stora Dag här
Nu när Ludvig och jag fyllde år så valde vi att istället för att ge oss en massa saker så fick våra gäster gärna skänka en slant till Min Stora Dag så ännu fler barn kan få sina drömmar uppfyllda. Vi har vad vi vill ha och behöver och vi är så glada över att Ludvig får denna chans, att få åka iväg på något som han älskar.

Önskar er en skön söndag!

2 kommentarer:

  1. Jättekul och grattis till Ludvig som fick resan. Jag hoppas att han/ni får skoj. När åker ni?

    SvaraRadera
  2. Vad fint det ser ut! Och vad roligt att ni får chans att åka dit, ska bli kul att höra vad ni tyckte sen. Kram!

    SvaraRadera