lördag 12 oktober 2013

Så fin och vacker

Innan Ludvig blev sjuk så lyssnade han och jag mycket på Peter Jöbacks julskiva under november och december månaderna. Då en dag när jag precis hade tagit fram skivan och vi gick här hemma och lyssnade på den så säger Ludvig, han är så snygg och vacker mamma och han sjunger ljuvligt.

Igår gick jag med de orden till Peter Jöbacks I love musicals konsert här i Malmö. Jag kan inget annat än hålla med min älskade prins, det är något visst med Peter Jöback.

Önskar er alla en riktigt skön helg! Själv ska jag försöka varva ner men efter nästan fem år på högvarv är det ganska svårt men jag känner att jag verkligen behöver det. 

1 kommentar:

  1. Ja han är en riktig läckerbit och dessutom sjunger bra!
    Att varva ner är svårt och ibland har man glömt hur man gör. Men det är viktigt att du kan varva ner när tillfällen ges så du orkar ladda upp dina batterier.
    Önskar dig en trevlig kväll.

    SvaraRadera