torsdag 10 oktober 2013

Tacksam för tips

Idag fick jag ett tips på ett sjukdomstillstånd av Cecilia bland kommentarerna. Vi tackar för alla tips och råd vi får, detta var mycket intressant och jag har vidarebefordrat till en neurolog för att få ett utlåtande. Där var mycket som stämde in på Ludvig.

Så ni fina läsare, vi tar tacksamt emot frågor, funderingar och tips från er. Allt kanske inte fungerar på Ludvig men allt är värt ett försök.

Lycka till med dina läkarstudier Cecilia (min e-post står i högermarginalen om du vill skriva till mig) och tack för att du läser och för att du berättade om detta. PANDAS är inget som någon har tagit upp angående Ludvig.


2 kommentarer:

  1. Önskar er alla en riktigt skön helg i höstrusket.

    SvaraRadera
  2. Efter att ha läst på din blogg om PANDAS sökte jag på nätet häromdagen, det finns en hel del skrivet och filmer på Youtube. Utifrån det du berättar om Ludvig verkar verkligen mycket stämma. Konstigt om ingen läkare funderat på denna diagnos.
    Bra att ni tar upp det! Ulla

    SvaraRadera