onsdag 11 juni 2014

Ett år avklarat på högskolan

I onsdags skrev jag klart mitt sista arbete för terminen och nu väntar jag bara på resultatet på tre inlämningsuppgifter för att sen lägga ett helt år på högskolan bakom mig.
Är grymt glad och stolt över mig själv, att jag klarat ett helt år trots vår lite annorlunda och turbulenta familjesituation.
Jag tycker fortfarande skolan är fantastiskt rolig och jag har lärt mig så enormt mycket under detta år, jag tar den teoretiska kunskapen med mig när jag nu ska göra det bästa man kan, att jobba som assistent åt Ludvig under hela sommaren.

Nu är det sommarlov och sommarjobb som gäller fram till skolan börjar igen i september. Jag har redan köpt en del böcker till höstens kurs så om jag får tid över kan jag börja läsa lite inför hösten, man vet ju aldrig vad som händer då och då är det bra att ligga steget före :-).

Önskar er alla en skön dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar