fredag 13 juni 2014

Skolavslutning

Igår var det skolavslutning för bägge barnen o såklart var det nästan samtidigt så vi delade på oss. Kristian åkte med Ludvig till skolan o jag följde med Nora på hennes. Vi frågar Nora om vem skulle gå med henne o hon sa att eftersom pappa var med i julas så var det mest rättvist om jag följde med denna gång ☺. Hon är så otroligt diplomatisk,  allt ska vara rätt o rättvist. Hon hejar alltid på de som vinner.

Efteråt handlade vi fika med hem o så mötte vi upp morfar,  farmor och farfar för gemensam fika.

Jag lyckades fånga bägge barnen på samma bild 💗.

Önskar er som är kvar o läser,  en riktigt skön helg.

3 kommentarer:

  1. Fin bild på syskonen. De är så söta. Hoppas att ni nu får en riktigt fin sommar.
    Solveig

    SvaraRadera
  2. Så fina barn du har! Skön helg önskar Ulla

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild på barnen! Malin pratade om Ludvig häromdagen - jag hade fått ett FUCK CANCER-armband (du känner till dem, gissar jag) och Malin sa, "Men Ludvig har väl inte cancer, det är väl en annan hemsk sjukdom som han har?" Jag tror att hon ofta tänker på honom när hon tänker på sjukdom. Och så pratade vi lite om Ludvig och Malin kom ihåg massor som jag berättat för längesen, t ex om killen som blivit frisk och som var assistent ett tag. Kram från Karin

    SvaraRadera