måndag 29 oktober 2012

Höstmotståndare

Jag är inget stort fan av hösten, tycker bara att halva september och oktober månad är onödiga månader. Jag tycker inte om mörkret, regnet, blåsten o allt vad det innebär. Det enda positiva är att jag kan börja tända lite ljus i huset.

Denna helg har ju varit en helt underbar helg så även sådana höstmotståndare som jag kan ju inget annat än gilla hösten.
I lördags fixade jag till tvätt, röjde undan lite och veckohandlade medan Nora var på nallekonsert med mormor. På eftermiddagen medan jag fixade maten så var Kristian ute med barnen.

Igår körde vi och köpte vinterskor till Nora så fort affären öppnade och sen på vägen hem hämtade vi barnens kusin med hem och efter lunch gick vi allihop ut och njöt av den härliga höstsolen.

Jag behöver inte skriva så mycket mer, låter bilderna tala för sig själv.








 
 
Önskar så att det var samma underbara väder idag men...idag är jag åter motståndare till hösten.

1 kommentar:

  1. Det såg ut att vara en glad och harmonisk familj på fotona. Skönt att ni har det så också emellanåt. Man skulle göra som igelkottar och björnar, sova över vintern och vakna till våren.
    Kram
    Solveig

    SvaraRadera