torsdag 23 februari 2012

Väntar

Idag väntar vi, om vi så ska passa telefonen hela dagen så kommer vi att göra det. Igår fick vi ett meddelande att Ludvigs läkare skulle försöka nå oss idag på morgonen eller förmiddagen.
Vi förmodar att det är plåtarna som är färdiganalyserade och är det något vi gärna vill veta så är det svaren på dem, det känns som om de avgör vår framtid, även om vi kommer att fortsätta ta dagen som den kommer oavsett besked men kanske kommer vi att tänka om i vissa bitar.

Så idag behöver vi alla era tummar över att läkaren ringer och kommer med så bra svar som det bara går.

3 kommentarer:

  1. Åh vad jag håller tummarna!!! Det har jag gjort länge... har gått in på din blogg flera gånger per dag för att kolla om svaren har kommit. Jag önskar så mycket att det blir så positivt som det bara går. Tänker på er mycket! Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna så hårt jag kan! Förstår att ni går som på nålar där hemma. Och jag hoppas sååå att det är så bra svar som möjligt som kommer.

    Varma kramar till er!

    SvaraRadera
  3. Hoppas, hoppas, hoppas.
    Tänker mycket på er och kikar in med jämna mellanrum på din blogg.
    Misstänker att ni redan vet så här dags. Håller naturligtvis tummarna för er.
    Stor kram på er alla fyra.
    Marianne

    SvaraRadera