torsdag 6 februari 2014

Läkarkontakt

Jag har ju glömt att uppdatera här, det är lite mycket för tillfället :-)
I tisdags ringde neurologens sekreterare och hade hittat en tid åt oss så på fredag ska vi träffa Ludvigs ursprungliga neurolog. Fötterna är fortfarande svullna från och till men han har sovit bättre de senaste nätterna och han har inte varit så förtvivlad. Tvången är fortfarande stora och många vilket tyder på något men han är inte så ledsen och arg längre och det känns skönt.

Själv har jag en tenta på gång i socialpsykologi vilket är väldigt intressant men det är så många begrepp att hålla reda på. Samtidigt skapar det väldigt mycket förstående och aha upplevelser när man läser detta ämne.

Önskar er en skön dag och så återkommer jag när jag vet mer.

1 kommentar:

  1. Ja det där med tvången är nog hans sätt att få lite trygghet i vardagen, den kan han ju påverka. Jobbigt dock för er.
    Ja det måste vara berikande att du kan använda dina erfarenheter när du pluggar även om jag vet att du helst hade varit utan dom.

    SvaraRadera