torsdag 21 februari 2013

Ridsjukgymnastik

Idag var första gången Ludvig kunde åka iväg o rida, den första gången var han inne för operation, andra gången var han kvar på sjukan, tredje gången så var det ett möte som vi inte kunde boka om men idag äntligen kom han iväg.

Jag låter bilden tala för sig själv och Ludvigs upplevelse. Han njöt verkligen av att få rida och Kristian som var med berättade att när Ludvig fick på sig hjälmen på huvudet så lyfte han på benet, då var han redo för att hoppa upp på hästen.

När jag tittar på denna bilden så fylls mitt hjärta och hela mitt inre av ett lugn och en varm känsla för när jag tänker tillbaka tre veckor så kändes det så annorlunda, då trodde jag aldrig att jag skulle få se mitt stora hjärta så rörlig igen. Han är fantastisk.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig kille, och vilken härlig dag! Njut!!

    SvaraRadera
  2. Jag blir alldeles varm i hjärtat!

    SvaraRadera