tisdag 25 oktober 2011

Vad hade vi gjort utan morfar

Nora var hemma från dagis några dagar förra veckan eftersom hon hade extrem hosta och sen kom det magsjuka till dagis så då fick hon fortsätta att vara hemma.

Idag bestämde vi att vi skulle åka hem och hälsa på morfar och då säger Nora till mig, jag ska vara själv hos morfar, du behöver inte vara där :-)
Jag fick stanna en liten stund och sen fick jag chansen att göra vad jag ville.

Morfar ringde och frågade om jag hade kommit hem och det hade jag, då berättade han att de var på Leos lekland, ett ställe som Nora har tjatat och tjatat om för att vi skulle åka dit. Idag fick hon äntligen åka dit och tillsammans med största idolen, med morfar <3
Vi har tur att morfar har gått i pension nu och att han gärna tar med Nora på äventyr.
Imorgon är det dags för dagis igen för förhoppningsvis är magsjukan borta för denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar