lördag 1 oktober 2011

Jag har fått en award

Idag fick jag en award och det känns så speciellt, tack snälla Johanna.
Här svarar jag på lite frågor och sen skickar jag detta vidare.

1. Varför började du blogga? När vi fick diagnosen på Ludvig om ALD letade vi dag och natt efter information och någon blogg om denna ovanliga sjukdom men hittade inte så mycket. Vi hade tur att hitta någon slags dagbok som Annette hade skrivit om Max transplantation. Min tanke med bloggen är att om någon annan drabbas av denna hemska sjukdom så ska de ha någonstans att läsa om hur det kan se ut att leva med ALD.

2. Vilka bloggar följer du? Jag följer bl a de bloggar som står på höger sida på min blogg och sen händer det ganska ofta att jag läser vidare på andra bloggar som de jag har på min sida har som favoriter :-), så det blir en hel del på en dag.

3. Vilka favoritfärger har du? Ja det beror nog på :-), när det gäller kläder så finns det mest svart, grått och kanske lite lila o rosa men mest mörka färger. När det annars bara gäller färger så gillar jag lila, rosa, vitt, svart och grått. Just nu har jag fått smak för det gröna så i vårt uterum nu så är det vitt och grönt :-)

4. Vilka favoritfilmer har du? När det kommer till filmer så är jag en sån tråkmåns att jag ofta somnar i filmer, det är mitt sätt att koppla av :-), ska jag se en film måste det vara en lättsam film eller en väldigt intressant film. Den senaste filmen jag såg på bio var Sex and city, annars hemma kan jag se Irene Huss eller Wallander eller gärna något drama.

5. Vilket land drömmer du om att besöka? Jag skulle kunna tänka mig att ta med mig Nora och åka på vilken charterresa som helst bara för att få känna oss som en helt vanlig familj men det får hålla sig till en dröm. Just nu försöker vi bara att fokusera på att få en fungerande vardag.

Jag skickar denna award vidare till skalmans mamma, bella och lucas, 2barnsmamman, Karin, bellamakeupartist

Tack snälla Johanna för denna award, jag hoppas så att du har det så bra du kan.

2 kommentarer:

  1. Tack Madde! Jag ska ta hand om awarden snarast, och lista ut värdiga övertagare.

    SvaraRadera
  2. Härligt att få läsa lite mer om dig! =)

    Varma kramar!

    SvaraRadera