lördag 31 mars 2012

Livet kunde varit sämre

Idag har Ludvig varit några timmar med avlösaren, jag har varit iväg på eget håll o Kristian o Nora fick besök av farmor & farfar.

Idag orkade jag inte laga mat så vi bestämde att vi skulle beställa sushi. Nora fick en egen idag o jag trodde inte att hon skulle äta upp det men det gjorde hon, hela hennes box tog slut <3
Ludvig bara luktade på en liten rulle o sen kastade han iväg den så han fick rester från igår, kyckling, sås o potatis.

Livet kunde varit så mycket sämre <3, nu går vi på en veckas ledighet hela familjen. Ludvig fick en dag extra ledigt eftersom hans klasskompis hade kräkts på fritids på torsdagen, dumt att riskera nått. Vår förhoppning är att fira påsk hemma i år, de två senaste åren har vi varit inskrivna på avd tre. Förra året var det bältrosen o året innan var det blodförgiftning så...håll tummarna för oss, vill inte ha det som tradition att vara inskrivna över påsk.

Ha en riktigt skön helg!

3 kommentarer:

  1. Jag önskar er den bästa påsken någonsin!

    Eva

    SvaraRadera
  2. jag håller tummarna for att ni ska få en solig och härlig hemmapåsk! Kram från Karin

    SvaraRadera
  3. Klart ni ska få en underbar påsk tillsammans. Stor kram på er.
    Marianne

    SvaraRadera