fredag 26 augusti 2011

Nu har vi bokat Noras höstaktiviteter

Förra året gick Nora och dansade och tyckte det var jättekul, hon längtade till sin dans varje dag. Tyvärr så fortsatte de inte med dans i byn utan det var inne i stan. Nu har jag hittat samma typ av dans och som inte är mitt inne i stan så nu ska hon få dansa igen på lördagsmorgnarna. Tror ni det var en stolt liten tjej som själv fick vara med och handla nya danskläder och vilken färg tror ni hon har valt??? Så fort hon har fått på sig kläderna ska jag ta ett foto och lägga in här.

Det var även en lapp uppsatt på dagis om olika aktiviteter så nu har vi även anmält henne till något som heter ridlekis och där börjar hon på onsdag. Först var jag lite emot att ha två aktiviter men när hon sen tittar med sina stora blåa ögon och lägger huvudet på sne och säger, men snälla mamma kan jag inte få börja rida oxå, då kunde jag inget annat än säga ja till henne. Kanske det är nyttigt för henne att få mer plats och få göra något på egen hand. Vi får se hur det går denna terminen, det blir kanske bara en aktivitet nästa...

1 kommentar:

  1. Akta dig för hästar för det kan komma en tid då hon vill rida mer än på ridskola. Hoppas gör dock jag att hon tycker det är roligt. Djur är det bästa som finns. Dans är dock inte fy skam. Gläds för Noras skull.

    SvaraRadera