söndag 14 augusti 2011

Släktträff i Danmark

Igår åkte jag, Nora, mormor&morfar och morbror till Danmark för en släktträff. Min farmor var från Danmark och där finns halva vår släkt. Varje år anordnar de en träff med alla släktingar från farmors sida och i år var vi med för första gången. Så många personer som jag aldrig har sett och en del som jag såg för första gången på farmors begravning.

Det var supertrevligt och jag är så glad att vi åkte för Nora hade det såå roligt för där var en liten kille som var lika gammal som henne och de busade verkligen ordentligt. Var man av med det ena barnet var det bara att leta efter det andra så var det andra barnet där :-)

Nora höll sig vaken hela kvällen men däckade nästan direkt när vi satte oss i bilen.

Kristian och Ludvig var hemma och hade en grabbdag :-) och det hade fungerat hur bra som helst. Ludvig hade letat lite efter Nora under dagen, tagit sig in på hennes rum och sagt Nora men annars hade det gått bra.

Idag är det söndag och söndagsångesten kommer nog snart smygandes för imorgon återgår vi till vardagen men allt vad det innebär.

Ha en riktigt skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar