lördag 31 december 2011

Ett riktigt Gott Nytt år

Vi önskar er alla ett riktigt gott slut och ett riktigt Gott Nytt År


Vi avslutade detta årets sista förmiddag med en tur till stranden, Ludvig sover fortfarande katastrofdåligt och är så rastlös att vi måste ta oss för något hela tiden. Stranden gillar han och han var riktigt duktig på att gå och vi såg hur han njöt av att vara ute.
Så härligt väder, lite soldis och in emellan härlig sol, ingen blåst och ja riktigt härligt väder, bra avslutning på året.

Såhär glad blir Ludvig <3




3 kommentarer:

  1. Hej Madde!

    Jag har skapat mig ett nytt ordsspråk: "Don't bring old shit into a new year", så jag har roat mig med att städa huset, putsa fönster, städa och tvätta bilen! Känns ganska skönt! Winston vaknade kl 05:22 imorse, så det blir en lång dag! Han somnade som tur är om igen efter en timme, men det gjorde inte jag!
    Hur som helst: jag önskar er verkligen ett riktigt, riktigt Gott Nytt År! Jag hoppas 2012 blir året då det vänder till det bättre, att det blir ett år fullt av positiva besked och glada överraskningar! Ha en trevlig sista dag 2011!

    Stor kram,
    Annika K

    SvaraRadera
  2. Är det någon jag kunde få skicka bra vibbar, löften om hälsa och lycka, inför 2012 till, är det till er!! Hoppas att 2012 blir ett riktigt bra år att blicka tillbaka på nästa december, och inte tungt som nu.

    Många kramar till hela familjen från Karin m fl

    SvaraRadera
  3. Åh, jag hoppas med hela mitt hjärta att ni får ett varmare och friskare 2012, att ni kan få lite lugn och ro. Och jag ser fram emot att följa er här på bloggen under det nya året! Heja familjen!

    Kramar

    SvaraRadera