söndag 3 april 2011

En liten utflykt

Även igår och idag har Ludvig vaknat vid sex så det är rena lyxen för oss :-) Vädret var helt okej så bestämde att vi skulle åka till barnens kusiners koloni och grilla. När vi väl hade kört så blev det mörkare och mörkare för att börja regna lagom tills vi kom fram. Vi grillade ändå men fick sitta inne och när vi hade ätit klart då kom solen. Nora var helt överlycklig över att få träffa sina kusiner och det gick över förväntan med Ludvig där. Han var nöjd över att sitta i sin lilla "solstol" och lukta medan korvarna grillades och sen var han ute och gick med Kristian i trädgården till det var dags för kaffe. En riktigt mysig eftermiddag blev det. Våren är härlig men tyvärr så kommer allergierna med den, här hemma nyses det, näsorna rinner och det kliar i ögonen. Nu har Nora också börjat snora och nysa, förkylning eller allergi på henne...det vet vi inte än. På Ludvig är det säkert allergi, på Kristian är det allergi och på mig är det allergi. Mmm våren är härlig <3

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad härligt det låter!! :)

    Tack gulliga du för dina ord på bloggen! Känns så skönt att veta att ni finns där...

    Du har nog rätt, kanske är bäst och kolla upp med en neurolog för att slippa oroa mig... Fast innerst inne tror jag inte jag har några symtom än.. men oron finns ju där...

    Fick en kommentar från en annan tjej som har försökt att få barn genom provrör i 3,5 år... Jag blir så himla orolig när jag läser sånt. Jag kan ingenting om sånt där och vet inte om det är någon skillnad på det vi kommer att få göra pga sjukdomen och deras "vanliga" svårighet att få barn... Shit, man både vill och inte vill läsa sånt där... SVÅRT!

    KRAM

    SvaraRadera