söndag 24 april 2011

Oj, så många dagar sen jag uppdaterade här

Det var inte förrän jag såg en kommentar jag upptäckte att det var länge sen jag uppdaterade bloggen :-)

Dagarna bara flyter på och mitt samvete jagar mig hela tiden för att jag inte hinner med något. Listan blir bara längre och längre med saker som måste göras, senast nu idag kom jag på att det faktiskt är hög tid att plocka fram deklarationerna.
Just nu så lockar solen mest av allt och resten kommer därefter men vissa saker måste ju skötas ändå oavsett vilket väder det är :-)


Veckan har varit bra, Ludvig har faktiskt fixat denna omgången bättre än vad vi hade trott. Visst har vi haft det jobbigt in emellan men...som sagt mycket bättre än förväntat. Han har ganska mycket tabletter som han tar och en av dem har förvirring som biverkning, vilket är det minsta han behöver. Tvången har blivit ganska stora igen, både med dusch och tandtrollen, tvång vid maten och ja lite här och var.

Jag gissar att det handlar om hans kommunikation, det sägs ju att bältros ska göra fruktansvärt ont och kan man då inte säga hur det känns så måste det visa sig på andra sätt och på Ludvig blir det då som tvång. Vet inte säkert, det är bara egna spekulationer.




Detta är morgondosen av Ludvigs mediciner, en sort ska han ha fem gånger per dag, en sort ska han ha tre gånger per dag så...det blir en del per dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar