tisdag 22 februari 2011

Trodde aldrig att jag skulle säga det...

Helt ärligt trodde jag aldrig att jag skulle säga det...men så underbart det är med avlösaren.
Att få de timmarna för sig själv betyder så grymt mycket, att bara få vara mamma och inte bara en assistent till sitt barn.
Ludvig avgudar henne och när hon är här så händer det ofta att hon tar med Nora i hennes och Ludvigs lek. Ibland säger hon till att idag ska jag leka med Ludvig men nästa gång så leker vi allihopa.
Häromdagen blev han nästan arg när hon skulle gå hem, ganska bra betyg eller...
Jag försöker hitta på något med Nora när avlösaren är här, ibland bakar vi, någon gång åker vi iväg en sväng och någon gång sitter vi bara och myser.

Hade jag vetat att det skulle vara så bra hade vi kanske ansökt om avlösare tidigare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar