lördag 18 juni 2011

Tur att vi har morfar

Idag kom farmor&farfar hit för det var byadag i byn :-) och vi skulle gå dit och se vad det var. Det var inte så mycket att se så vi gick hem igen och barnen fick lunch och sen körde jag, farmor och Nora till Vellinge där det var marknad. Vi gick en runda och Nora fick åka ett par karuseller och sen mötte vi upp mormor&morfar.
Morfar brukar ha tur vid chokladhjul och det hade han även idag till Noras stora förtjusning :-) Det blev ett stort toblerone <3

Själv blev jag pålurad ett kit för pedikyr, de gillade inte mina slarviga naglar :-) så nu är mina naglar som nya, blanka o fina och händerna mjuka som barnhy, inte illa.
Det började regna så vi körde hem allihop och fikade, farfar hade stannat kvar hemma med Ludvig och Kristian.

När alla hade åkt hem körde jag och Nora iväg och tittade på rean och när vi kom hem var det dags att laga kvällsmat, nattning av barn och nu blir det slappande i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar