fredag 19 mars 2010

Var tar veckorna vägen



Då var det fredag igen och jag blir lika förundrad varje vecka över hur fort de går.
Ludvig sov till halv åtta och Nora till efter åtta så frukosten blev sen och tiden bara rann iväg hela förmiddagen. Ringde samtal till försäkringskassan, det var visst mer än jag som hade problem idag, grymma väntetider idag.

Jag och Nora åkte till Vellingeblomman och träffade grannen och hennes flicka där. Handlade faktiskt inte så mycket, det blev påskliljor i en kruka som står där ute nu, lite ljus och två stolar.
Körde till apoteket och hämtade ut kortison till Ludvig, rätt hemskt att personalen känner igen mig där nu, tänk att vara stammis där :-)

Kristian tog med sig Ludvig ut i garaget och städade och dammsugade bilen och Ludvig var överlycklig. Då är barn ganska uttråkade om de blir glada för de små sakerna :-)

Nu är det dags för fredagsmys med barnen innan det är dags för dem att sova.
Här är en bild på Ludvigs fina inpackade tumme.


Ha en riktigt skön helg!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig som har brutit tummen. Men du har popcorn i alla fall. Nu ska jag snart lägga mig.

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  2. Det var en fin text =)
    Stackars Ludvig o hans tumme men han blev säkert överlycklig över att få hjälpa pappa i garaget =) Ha en skön fredag och helg ni med!
    Kram Camilla

    SvaraRadera