måndag 9 augusti 2010

En paus i vardagen

Idag tog jag ledigt några timmar från familjelivet. Tog med mig två kompisar till The Studio och blev sminkade och de fixade till håret lite lätt och sen blev vi fotograferade. Jag tog detta som en för tidig födelsedagspresent till mig själv.
Jag avskyr verkligen att bli fotograferad men detta var faktiskt ganska skoj. Nu har jag lämnat tio telefonnummer till personer som kommer att bli uppringda och tillfrågade om de vill komma dit. Det kostar ingenting att komma dit och bli sminkad och fotograferad men om man sen vill köpa bilderna så får man betala för det. Det bästa av allt är att det var inget köptvång men som jag sa, jag tog detta som en för tidig födelsedagspresent så jag köpte några foto.

Ett litet smakprov får ni här :-)



5 kommentarer:

  1. Vad fint, Madde! Det är kul när proffs får sätta händerna i en någon gång. Foton är ju så himla värdefulla så jag är glad att du passade på att handla också. Jag är precis som du, har allt mer börjat köpa presenter till mig själv för det är jag ju värd, precis som du!

    Kram från Karin

    SvaraRadera
  2. Wow, verkligen ursnygg Madde! :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul, det var du värd =)! Supertjusig är du dessutom!!!

    SvaraRadera
  4. Åh vad snyggt :D Jag har också varit där, sååå roligt!!

    SvaraRadera