lördag 3 oktober 2009

Noras dag

Det är så mycket skrivande om Ludvig så nu ska Nora få ett eget litet inlägg :-)
Som jag skrev innan så körde jag hem Nora till mormor och morfar vid 11-tiden för att sen kunna köra till sjukhuset. Hos dem har hon hjälpt mormor att baka chokladmuffins, göra kycklingpaj och badat. Mest tror jag nog att hon har busat med dem.
Jag kom hem till dem vid 17,30 och då åt vi kvällsmat och när det var dags att åka hem så frågade jag om hon skulle med men det ville hon inte utan hon ville sova i morfars säng. Till slut så fick jag henne med mig men innan dess sa hon mofa pom maj (betyder, morfar kom med mej) och så fick han följa med henne dit hon ville gå. Hon har blivit så duktig på att prata, vet inte om alla förstår vad hon säger eller om det bara är vi som hör henne dagligen som förstår det. Igår så sa hon naj olig, vilket var inget roligt. Nu kommer jag inte ihåg vad det var som inte var roligt men...
De glömde ta foto på henne när hon var med och bakade muffinsen men om jag känner Nora rätt så var den mesta smeten i och utanför hennes mun :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar