fredag 8 januari 2010

Kommentera mera...

Vet inte om ni som läser bloggen även läser kommentarinläggen men igår kom ett om att det är få som lämnar kommentarer, kommentarerna är positiva för oss som skriver för då vet vi att någon läser det.

Det är så sant som du säger Karin, det känns som om det är en del som läser på bloggen men väldigt få som lämnar något "spår" efter sig :-)

Är ofta nyfiken på vem där ute som läser här, vet ju vem en del är för det har jag hört när jag pratar med er runt omkring, sägs ofta, ja just det, det läste jag på bloggen :-)

Vi har en del trogna läsare som lämnar en kommentar, vissa oftare än andra men jag vill att ni alla ska veta att det är så kul att få lite feedback i form av en liten eller stor kommentar. Så tack till er som skriver.
Så ni som känner för det får gärna skriva en liten rad och vill ni inte kommentera något så är det trevligt med ett litet hej och vem ni är.
Är det något ni undrar över eller om det är något ni saknar i bloggen så får ni gärna skriva det också.

Ha det bra alla!


3 kommentarer:

  1. Hej Madde!
    Jag skrev en jättelång kommentar till inlägget igår men den syns inte....Fick du den aldrig?
    Skrev bla att jag var en av de som är dålig på att lämna kommentarer fast jag läser bloggen varje dag. Men vi chattar ju en del på facebook. Jag skrev även att vi använder en typ av plastad frotté till barnens sängar som vi köpt på Ellos och de är kanon! Hoppas att ni andra inte blivit dåliga och att Nora mår bättre från sin magsjuka.
    Kram Marie!

    SvaraRadera
  2. Jag läser din blogg varje dag och kommenterar gärna -kul att du uppskattar kommentarer.
    Jag såg dig i bilen idag och när jag får tillfälle så ska jag gå fram till dig och presentera mig. Vi säger förvisso hej när vi ses vid parkeringen, men du kan väl inte riktigt fastställa vem jag är.

    Jag måste också säga att jag är så fylld av beundran över hela er familj, men speciellt din styrka är så imponerande.
    Har du alltid varit sån, eller har du tagit fram krafterna nu när allt är så jobbigt?

    Bara detta att fixa två lagade mål om dagen, plus frukost, plus fika!!!

    Stor kram till dig och de dina!

    Mittskepp 15

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag kikar in och läser nästan varje dag. Är lite dålig på att lämna kommentarer men ska försöka bättra mig ;-). Ska kika om jag hittar dig på facebook.
    Läste om kräkningarna och lider med er. Hoppas att ni andra slipper. Jag har börjat jobba och idag hade en elev kräksjuka. Fick panik, så jag förstår precis hur ni känner!
    Hoppas att ni får en lugn och skön helg.
    Kram M

    SvaraRadera