torsdag 14 januari 2010

Smink

Här kommer ett inlägg som inte har med familj, Ludvig eller hans sjukdom att göra men...

Min fd arbetskollega, väninna och tjejen som sminkade mig till vårt bröllop har en Make Up Store butik och har en underbar blogg. Med tanke på att jag läser ett antal bloggar nu och 95% av dem handlar om sjuka barn då känns det så bra att gå in och titta på Bellas blogg och drömma sig bort bland smink ett tag. Jag önskar att jag också kunde sminka så bra, vet inte hur många gånger jag har frågat och fått tips och när jag sen kommer hem och försöker, ja inte ser det ut som när Bella har gjort det :-) Jaja man kan inte vara bra på allt eller...

Nu är det så att Bella har en utlottning på smink och givetvis vill jag vara med och tävla. Är ni intresserade så gå in och kolla på hennes blogg, bellamakeupartist.blogg.se




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar