lördag 17 april 2010

Ändrade helgplaner

Idag skulle jag egentligen åkt på Spa i Ystad men istället sitter jag på barnkliniken med Ludvig. Jag ringde till Ystad och berättade som det var och frågade om vi kunde boka om helgen. Givetvis var det inga problem.
Visst hade vi kunnat ordna så att jag hade kunnat åka, Nora kunde ha varit hos mormor och morfar och Kristian hade varit hos Ludvig.
Men tanken med Spa helgen är ju avkoppling och det känns inte som om jag hade kunnat slappna av helt och hållet eftersom läget är som det är.

På Kristians intyg till Försäkringskassan stod det bla ordet sepsis, att det är det som Ludvig har. Bakterier som tagit sig in i blodet och orsakat blodförgiftning.

1 kommentar:

  1. Det är skönt att det gick att byta helg för "spaandet". Planera är svårt... För alla så klart, men särskilt för familjer där sjukdom är en del av vardagen. Tänker på - en del går i kyrkan, en del går på fotboll, vi, vi går på sjukhus. Inte lika härligt, men gott att det finns hjälp.
    Kram Annette och Max

    SvaraRadera