tisdag 13 april 2010

Snooezeln

Snooezeln hette det som vi var på igår när vi var på Hab, tack Gisela och Linnea för hjälpen med namnet. Det var en riktig höjdare att vara där, Ludvig har fortsatt idag att prata om bollhavet :-)
När vi var där igår så tittade jag på namnet flera gånger och tänkte att detta ska jag komma ihåg så jag kan skriva om det. Tänkte på Kristian som snoozar på klockan men ack det hade försvunnet helt och hållet när jag kom hem.

Idag har det inte hänt så mycket, har varit och storhandlat innan vi hämtade hem killarna. Läkarna hade ungefär lika mycket att komma med som de andra dagarna, vilket betyder inget nytt. När jag hämtade dem vid 10,30 så hade de sagt att de ev skulle ha lite besked när vi kom in klockan 16 men nej det hade de inte. Nu togs nya prover klockan 16 och 20 för att mäta bakteriehalten.

Imorgon ska vi vara i Lund och jag ska börja skriva ner ikväll lite frågor tills dess. Ludvig frågade om vad vi skulle göra imorgon och när jag berättade vad vi skulle göra så verkade han bli glad. Han är inte som andra barn, han blir glad när han får komma till Lund :-) fast bara om han vet att det är doktor D han ska träffa för det är ju lyssnar doktorn och pratar doktorn :-)

Nu är det dags att röja undan lite här hemma, ta allt det som inte hinner tas när barnen är vakna och hemma.

Ha en fortsatt skön tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar